FANDOM

Wróć

W C9 mamy możliwość nie tylko ulepszania bazowych statystyk broni/zbroi (enhancement) ale także dodawanie atrybutów żywiołów ( czyli ognia, ziemi, wody, powietrza).

Jak już zapewne wiecie, świat C9 podzielony jest na mapy. Na każdej z map, oprócz Waterford, moby charakteryzują się danym żywiołem. Na początkowych instancjach moby mogą być neutralne, ale już na dalszych instancjach sytuacja ulega zmianie i pojawia się żywioł.

Ulepszenie naszej broni konkretnym kamieniem pozwoli nam na dodanie do ataku kilku procent do danego żywiołu. Jeśli dodamy kamienie do zbroi poprawimy odrobinę swoją obronę przeciwko żywiołowi danego moba.

I tak:

  • Vimpeli - moby żywiołu ognia

na broń wbijamy kamienie wody

na zbroję wbijamy kamienie ognia

  • Runnersville - moby żywiołu wody

na broń wbijamy kamienie ziemi

na zbroję wbijamy kamienie wody

  • Okapia - moby żywiołu ziemi

na broń wbijamy kamienie powietrza

na zbroję wbijamy kamienie ziemi

WAŻNE: na broni nie należy mieszać kilku rodzajów kamieni - wbijając różne, ZERUJEMY bonus, który dotąd uzyskaliśmy. (Dlatego wbicie dwóch kamieni +20 tego samego żywiołu da nam bonus +40, ale wbicie jednego +20 ognia i jednego +20 ziemi da nam +0 w ogóle).

Jeśli idzie o zbroję, można łączyć kamienie różnych żywiołów na jednej części ubioru. Należy jednak starać się nie robić "tęczy" z kamieni na danej części seta. Zamiast tego, "specjalizować się" w danym żywiole.

Wróć

Główna

...opracowanie by Mithy...