FANDOM

Wróć

W grze C9 istnieje coś takiego jak system staminy.

Bez tytułu

Stamina booster

Reserve Stamina Booster

Bez tytułu1

Stamina jest tym niebieskim paskiem zaraz pod okienkami z naszymi skilami. Jeśli najedziemy wskaźnikiem myszki na pole z liczbą (w tym przypadku 150) pokaże nam się okienko. W okienku tym mamy dwie informacje:

  • Normal Stamina 150
  • Reserve Stamina 250 (na niższych levelach może być wartość 200)

Czym jest stamina ?

Najprościej rzecz ujmując to nasze "paliwo" do wejścia na instancję. Każde jednorazowe wejście kosztuje nas kilka punktów, które pobierane jest z tego niebieskiego paska. Im wyższe levele tym pobór staminy staje się wyższy. Pobiera już wtedy za wejście, za kolejne etapy danej instancji oraz za jej ukończenie.

Mamy dwa rodzaje staminy:

  • Normal Stamina - stamina dzienna 150 punktów - ta jest resetowana czyli wynosi ponownie 150 punktów, każdego dnia o godzinie 16:00 (czas zimowy a o 17:00 czasu letniego)
  • Reserve Stamina (zwana też Booster stamina) - stamina tygodniowa 250 (na niższych levelach może być wartość 200) resetowana jest raz na tydzień, w każdą sobotę o godzinie 16:00 (czas zimowy a o 17:00 czasu letniego)

Jeżeli zużyjemy całą porcję dziennej staminy, zacznie nam ją pobierać z rezerwy tygodniowej. Następnego dnia o wyznaczonej godzinie dzienna stamina wróci nam do 150 punktów natomiast napoczęta rezerwowa dopiero zresetuje się w sobotę.

Jak doładować staminę ?

Można doładować staminę ale istnieje na kilka sposobów, które są albo rzadkie, albo drogie :)

  • Zakup w TO (Trade Office), są tam czasem wystawiane buteleczki o nazwie Stamina Booster, które dodadzą nam punkty do staminy tygodniowej. Niestety są one bardzo drogie. Powiem szczerze iż nie wiem skąd można wziąć takie poty na sprzedaż. U nas w gildii mamy teorię iż możliwe, że wypadają one z Gold Coffer'ów (takie skrzyneczki z Cash Shopa za realne pieniądze). 
  • Za ukończenie kolejnych etapów Survival'a - patrz tutaj (czym jest Survival)
  • Czasem zdarzają się różne eventy, w których nagrodami są Stamina Booster
  • Wejście na instancję z zaznaczoną opcją Allow Intrusion - patrz tutaj (czym jest intruzja), pozwala na zaoszczędzenie staminy, gdyż zaznaczenie tej opcji powoduje zmniejszenie jej pobierania przy robieniu instancji.

Wróć

...opracowanie by Mithy...