FANDOM

Wróć

Jak użyć kamieni:

Udajemy się do NPCa stojącego obok Blacksmitha. W każdym mieście jest to Pani która ma w nawiasie nazwę [Jeweler]. Wywołujemy okno dialogowe.

Wybieramy opcję Elemental Enhancement.

Dialogue

Mamy ze sobą na stanie broń/zbroję z pustymi slotami na kamienie żywiołów.

Zbroja slot

Wstawiamy broń/zbroję oraz kamyki które chcemy dołożyć do ekwipunku.

Zbroja i kamyk

Kiedy zatwierdzimy (Enhance) otworzy się okienko, w którym pokazane będą nasze sloty do zapełnienia, musimy po prostu kliknąć jeden z nich i zatwierdzić za pomocą opcji Complete.

Slot

Jeszcze raz dajemy opcję Enhance i czekamy ułamek sekundy (bądź dwa) na zakończenie procesu.

Process

Sakses

Po zakończeniu pojawia się nam wypełniony slot. W tym przypadku zdobyliśmy trochę punktów do obrony na ogień przed mobami, które akurat używają tego żywiołu przeciwko nam.

Gotowe

Tutaj widać dodane do broni 3 kamienie powietrza stopnia III. Został jeszcze wolny jeden slot, więc w każdej chwili można dodać jeszcze jeden kamień.

Bez tytułu

Zawsze można zamienić kamienie jeżeli chcielibyśmy po jakimś czasie zmienić wyspecjalizowany dotąd żywioł. Proces przebiega tak samo. Klikamy wypełniony wcześniej slot następnie Complete i Enhance.

Podmianau

Po skończeniu procesu kamienie po prostu się podmienią. Zamiast ognia będzie nowy który dodaliśmy. Stracimy niestety bezpowrotnie te dotychczasowe.

Jeśli chcielibyśmy odzyskać jakieś kamienie, można to zrobić za pomocą opcji Open Extraction Tool:

Wxtr tools

Ekstr tools

Umieszczamy w okienku item z kamieniami, które chcemy odzyskać i zatwierdzamy opcją Extract.

Dostajemy ostrzeżenie:

Warning

Mówi nam ono, iż Chestpiece ulegnie zniszczeniu ale wszystkie kamienie jakie tutaj dodaliśmy wrócą do nas. Niestety opcja ta jest dość radykalna. Przedmiot przepada za cenę powrotu naszych kamyków.

Wróć

Główna

...opracowanie by Mithy...