FANDOM

Wróć

Oberon's Haven Hell

Oberon

Dostępny od levelu 25 na drugim kontynencie Vimpeli Castle. Niestety samodzielnie możemy tam iść dopiero po ukończeniu co najmniej 40 levelu. Wcześniej tylko w party a i tak zalecane jest aby reszta drużyny miała dość wysokie levele. Nawet jeśli pójdą dwie osoby powiedzmy z 32 levelem to i tak będą potrzebowały do party jakiegoś 40+ aby mógł wesprzeć ich siłą ataku. Tam nie jest już tak łatwo i kolorowo jak na pozostałych instancjach.

Do wejścia na Oberon's Hell potrzeba mieć wejściówkę Hell Ticket Oberon's Haven.

Oberon ticket

Wymienia się ją u Teleporterki za 5 sztuk Hell Piece: Oberon's Haven, opłata za wymianę to 500 g.

Oberon piece

Za ukończenie Oberon's Haven Hell otrzymujemy losową ilość zielonych kulek, zwanych Sinister Nethershards.

Shard

Kulki posłużą nam do wymiany na Hell Perfect set. Jeżeli robimy Hell samodzielnie wszystkie kulki jakie zdobędziemy są nasze. Jeżeli jesteśmy w party zbieranie kulek jest sprawą umowną, ponieważ odbywa się losowanie. Przy podniesieniu każdej kolejnej kulki pojawia się okienko z dwiema opcjami do wyboru Join i Abandon. Po wybraniu Join bierzemy udział w losowaniu. W zależności od liczby jaką wylosuje nam system - jeśli nasza będzie najwyższa kulki trafiają do nas, jeżeli nie dostanie je osoba która wylosowała wyższą liczbę od naszej. Taka mini ruletka. Po wybraniu opcji Abandon wykluczamy się automatycznie z losowania i nie dostajemy nic. Pamiętajmy idąc w party dogadajmy się przed instancją w sprawie podnoszenia kulek, ponieważ zdarzały się przypadki małych i dużych konfliktów z tym związanych :)

Kulki wypadają z ostatniego zabitego Bossa oraz ze skrzynki, która widoczna jest na mini-mapie.

Boss drop2

Minimapa

Skrzynka boss open

Na 35 lvl dostępny jest set Oberon's Haven:

- dla Fightera (Head, Shoulders, Chestpiece, Legs, Hands, Feet)

- dla Huntera (Head, Shoulders, Chestpiece, Legs, Hands, Feet)

- dla Shamana (Head, Shoulders, Chestpiece, Legs, Hands, Feet)

- dla Witchblade'a (Head, Shoulders, Chestpiece, Legs, Hands, Feet)

Każda część setu potrzebuje 30 sztuk Sinister Nethershards

Potrzebujemy 180 sztuk Sinister Nethershards aby móc uzyskać kompletny set grade Perfect na 35 lvl. Oczywiście możemy wymieniać sobie części stopniowo lub jeśli wolimy uzbierać całość potrzebnych kulek i wymienić od razu cały set. 

Skompletowanie 2, 4 lub 6 części danego setu daje nam bonusy do statystyk i skilli.

...opracowanie by Mithy...