FANDOM

Wróć

Montowanie Spellstonów nie jest procesem skomplikowanym. Jeśli zrobicie to raz to już będziecie wiedzieli właściwie wszystko na ten temat. Pokażę krok po kroku co i jak.

Najpierw musimy odblokować slot na spellstona. Do odblokowania potrzebny nam będzie itiem o nazwie Nether Sand Nether sand który dostajemy po drodze za questy lub niestety musimy kupić. Do kupienia w zakładce Buy Spellstone u NPCa obok Blacksmitha w każdym mieście.

Blocked spell1

W tym celu udajemy się do NPCa stojącego w każdym mieście obok Blacksmitha. To ta pani z nazwą [Jeweler]. Klikamy na nią aby wyświetlić okno dialogowe.

Dialog

Wybieramy opcję Unblock Spellstone Slot

Unblock nether

Wkładamy nasz itiem w którym chcemy odblokować pusty slot i dodajemy w drugie okienko nasze Nether Sandy. Ich ilość jest zmienna, zależy od rodzaju ekwipunku. Im wyżej tym więcej będzie ich potrzeba. Jeśli chcemy się dowiedzieć ile sztuk jest wymaganych wstawcie najpierw chociaż jedną sztukę wtedy pokaże się nam jaka ilość będzie potrzebna. Kiedy mamy już wszystko co potrzeba zatwierdzamy opcją Unblock.

Dostaniemy taki wynik:

Free slot1

Slot został odblokowany i możemy już zamontować nasz Spellstone. W tym celu raz jeszcze otwieramy okno dialogowe tym razem jednak wybieramy opcję Mount Spellstones.

Ulepszanie

Włożyłam tutaj Spellstona do broni 3% dodatkowego ataku na terenie <Rebel Territory>, któremu podlegają 4 instancje. Jeżeli teraz jestem w tym regionie i chadzam właśnie na te konkretne instancje będę miała delikatny dodatek do ataku. Nie będę marudzić biorę co dają :D

Potwierdzam opcją Craft. i Oto co dostałam:

Success3

Kamyk się wbił (zawsze się wbija) a ja mogę szaleć ze swoimi dodatkowymi 3% :)))

Ze zbroją robi się dokładnie tak samo i wygląda to potem tak:

Stone Chest

W każdym momencie możemy podmienić Spellstone na inny. Jeżeli mamy już jakiś dodany do naszego ekwipunku a chcielibyśmy dokonać zmiany, wybieramy opcję Mount Spellstone, i postępujemy jak wyżej. Kamyki się zamienią. Oczywiście ten stary przepada.

Jeżeli bardzo bardzo chcielibyśmy odzyskać jakiś Spellstone, może właśnie ten ze statusem [Permanent], można to zrobić u Blacksmitha opcją Extraction Tool. Niestety trzeba mieć na uwadze to, że za cenę odzyskanych Spellstonów utracimy bezpowrotnie nasz itiem.

Wróć

...opracowanie by Mithy...