FANDOM

Wróć

Jak zacząć przygodę z craftem? To bardzo proste, poniżej krok po kroku pokażę Wam jak nauczyć się danej profesji i móc wydawać nasze ciężko zarobione pieniążki na proces craftowania. Niestety każdy wytworzony itiem, każda przeróbka wymaga określoną ilość golda. Wracając do tematu cóż podróż czas zacząć :)

Każdej profesji można nauczyć się na dowolnym levelu postaci. Nawet mając level pierwszy postaci można już zacząć "uprawiać" craft w dowolnej dziedzinie. W tym celu musimy najpierw odszukać Workshop (jest to siedziba wszystkich przedstawicieli Artisanu). Klikamy M aby otworzyć okno mapy i szukamy na niej nazwy Artisan Workshop.

11a

Udajemy się we wskazane miejsce i wywołujemy okno dialogowe przez kliknięcie na Master Artisan. W tym przypadku ja wybrałam Metalworking.

Dialog craft

Wybieramy opcję (w tym przypadku ) Learn Metalworking.

Pojawia nam się kolejne okienko z przyciskiem Apprentice Metalworker (uczeń metalurgii):

Dialog2

Po kliknięciu tego przycisku pojawia nam się w oknie skrótowa informacja odnośnie wybranej profesji.

Dialog3

Jeżeli jesteśmy zdecydowani zatwierdzamy klawiszem Approve.

Po zatwierdzeniu pojawia się nam okienko

Dialog4

Mamy w nim informację iż "wybrana profesja nie będzie mogła zostać zmieniona jeżeli już się jej nauczymy tak samo jak klasa postaci, której nie możemy zmienić jeśli już raz wybraliśmy". To jest jeszcze ten moment, w którym możemy anulować swoją decyzję. Wciskając No przerywamy cały proces, który możemy zacząć od nowa.

WAŻNE !!! Zastanów się dobrze, której profesji chcesz się nauczyć. Można mieć tylko jedną wyuczoną profesję na danej postaci. Raz wybrana nie będzie mogła już być zmieniona. Zawsze możesz zrobić sobie pięć dodatkowych postaci i na każdej z nich nauczyć się innej profesji.

Jeśli jednak zdecydowaliśmy się na naukę Metalworkingu wciskamy Yes

Dialog5

Pojawiła się nam informacja z gratulacjami odnośnie zostania uczniem sztuki kowalstwa i metalurgii i że od teraz możemy craftować itiemy używając narzędzi rzemieślniczych. Przy okazji zdobyliśmy jedno z pierwszych osiągnięć w grze jakim było nauczenie się profesji crafta.

Okno z profesją1

Po wciśnięciu klawisza J otworzy nam się okno do crafta i jak widać powyżej pojawiła się nam nowa zakładka o nazwie Metalworking (zakładka Equipment jest od razu na starcie gry). Wraz z produkowanymi rzeczami będzie wzrastał nam poziom crafta. Na chwilę obecną możemy uczyć się craftu powyżej 60 levela. 

Każda z profesji ma swoje własne narzędzia rzemieślnicze. Aby rozpocząć craft trzeba udać się w mieście do strefy Workshop, kliknąć na odpowiednie narzędzie (każde jest opisane nazwą danej profesji) i jeżeli będziemy mieli wszystkie przedmioty potrzebne do produkcji wciskamy Craft i gotowe.

Wróć

Główna

...opracowanie by Mithy...