FANDOM

Wróć

Intruzja jest systemem, który pozwala zaatakować innego gracza w trakcie kiedy wykonuje on instancję. Jest to tak zwany system PK (Player Killer/Killing). Intruzja dostępna jest od 25 levela postaci. Możesz być sam intruderem lub pozwolić innym graczom na intruzję na swojej instancji.

Jak pozwolić na intruzję i co nam to daje.

Wchodząc na instancję mamy standardowo odznaczoną opcję Allow Intrusion

Intr1

Aby pozwolić graczom wejść na twoją instancję należy zaznaczyć opcję Allow Intrusion:

Intr2

Jeśli pozwolimy na intruzję to:

  • instancja kosztuje nas mniej staminy
  • zdobywamy więcej doświadczenia
  • otrzymujemy więcej złota z mobków
  • po zakończeniu instancji (jeśli jesteśmy w gildii) otrzymujemy podwójną liczbę GP (guild pointów)

Jeśli robimy instancję samodzielnie z opcją intruzji maksymalna liczba intruderów jaka może wejść do nas w danej chwili wynosi jeden. Aczkolwiek takich pojedynczych odwiedzin w przeciągu jednej instancji możemy mieć kilka.

Aegistoken
Gdy zabijemy gracza dokonującego intruzji na naszej instancji otrzymujemy Aegis Token. Trzeba uzbierać ich określoną ilość aby móc wymienić je na skrzynki z nagrodami. Wymienia się je u Intrusion Master na nagrody.

Czy można jakoś obronić się przed intruzem ? Najważniejsze aby nie dać się zaskoczyć podczas walki z potworami. Jeśli jest ich mało najlepiej szybko je zabić. Jeśli nie jest to możliwe, lepiej wycofać się i gdzieś ukryć aby przeczekać. Jeśli nie zabije cię w ciągu 5 minut, zostaje wyrzucony z mapy. Zdolności osoby dokonującej intruzji zostają ograniczone, więc ważne jest aby zaatakować pierwszym, najsilniejszymi skilami. Reszta w rękach opatrzności :))))

Jak zostać intruderem i co nam to daje.

Jeżeli sami zdecydujemy się na bycie intruderem udajemy się w tym celu do Intrusion Ma
Intr3
stera:

Wybieramy opcję Intrude :

Intru

I mamy do wyboru dwie opcje:

Intru1

  1. Target Intrusion - tutaj możemy wejść na instancję do konkretnego gracza wpisując jego nick. Za wejście trzeba zapłacić symboliczną kwotę, która zmienia się w zależności od wysokości naszego levela. W momencie kiedy zabijemy wszystkich przeciwników i wrócą oni do miasta w przeciwieństwie do Random Intrusion nie możemy przejąć/ukończyć danej instancji.
  2. Random Intrusion - zostajemy przeniesieni do losowej instancji. Tutaj również trzeba zapłacić symboliczną kwotę. W momencie kiedy zabijemy wszystkich przeciwników i wrócą oni do miasta, przejmujemy ich instancje i kończymy ją w normalny sposób. Uwaga: Po przejęciu instancji inni gracze mogą dokonać intruzji na nas.
    Za zabite potwory na przejętej instancji nie dostajemy doświadczenia, a jedynie wydropione złoto i przedmioty.

Uwaga: Po wejściu do czyjejś instancji, dopóki się nie ruszymy jesteśmy nietykalni.
Na wykonanie intruzji mamy 5 min.

Uwaga: Intruzji nie można dokonać na instancji gdzie jest więcej obrońców, niż atakujących. Jeśli będziemy mieli 3-osobowe party i po kliknięciu pojawia nam się komunikat:

Intrufpng

Oznacza to, iż w danej chwili nie odbywa się intruzja z trzema graczami.

Co nam daje bycie intruderem:

  • jeśli nie mamy staminy możemy przejąć czyjąś instancję
  • jeśli jesteśmy w gildii, za zabite osoby otrzymujemy GP
  • z zabitych wypadają tokeny, które możemy wymienić na nagrody
  • za osiągnięcia otrzymujemy nowe Legendy

Trzeba pamiętać o tym, że w trakcie kiedy dokonujemy intruzji nasze zdolności zostają ograniczone:

  • nie można używać Ressuresct Scrolli.
  • nie można używać mikstur leczących.
  • statystyki ulepszeń w przedmiotach zostają zredukowane do 70%.
  • nie można używać Furii.
  • intruzji może dokonać gracz z poziomem 25 lub wyżej.
  • gracz dokonujący intruzji jest nietykalny przez 10 sekund od pojawienia się.
  • jeśli gracz pokona wszystkich przeciwników na mapie, ograniczenia dotyczące przedmiotów i Furii zostają zniesione.

Bloodtoekn
Gdy zabijemy kogoś podczas kiedy dokonujemy intruzji otrzymujemy Blood Token. Trzeba uzbierać ich określoną ilość aby móc wymienić je na skrzynki z nagrodami. Wymienia się je u Intrusion Master

Podstawa to zaskoczenie przeciwnika. Im szybciej go znajdziemy, tym większe prawdopodobieństwo, że zaskoczymy go podczas walki z potworami lub z niskim HP. Jedyną formą leczenia jest użycie fontanny przywracającej HP.

Wróć

...opracowanie by Mithy...