FANDOM

Wróć

Hero Support Gift Chest

TEGO ITEMU NIE MA JUŻ w grze.
Strona została zachowana dla celów informacyjnych i w razie gdyby Webzen uruchomił kiedyś jakiego eventa w którym nagrodami ponownie byłby Hero Support Gift Chest

Hero Support Gift Chest — czyli
Skrzynka Zapomogowa dla Młodych Bohaterów

Ten przedmiot specjalny otwieramy po kolei co 5 poziomów naszej postaci. Zawsze znajduje się tam cos ciekawego (no, chyba że nastąpi BUG i skrzynka nic nam nie da :[ ).

Co każde 5 poziomów wypada z niniejszej skrzynki pare opomocnych itemów... nawet jeśli w danym czasie na takie nie wyglądają. Na przykład, na 10 lvlu po otworzeniu skrzynki dostajemy cały set (6 itemów zbroi) na lvl 15. Na ten czas - kiedy do 15 levela brakuje nam jeszcze całe 5, może się wydawać, że to tylko zapychanie nam slotów. Jednakże, jeśli porównamy statystyki zbroi magic, do zwykłej (białej) na tym poziomie, zrozumiemy dlaczego warto wstrzymać się z wywaleniem jej do NPC.

TRICK: Na 25 lvlu, ze skrzynki pozornie nic nie wypada. Itemy pojawiają się bowiem w zakładce "Cash" naszego plecaka. Jest to 5 Res Scrolli (ale PERMANENTNYCH) oraz Skill Reset Scroll (30 dniowy).

ODRADZAM użycie Skill Reset Scroll na tym etapie.
Szczególnie, jeśli jest to nasza pierwsza postać i dopiero poznajemy grę. Stanowczo lepiej poczekać do wyższego poziomu, kiedy już będziemy mieli pewne rozeznanie co do skilli jakie chcemy mieć dla swojej postaci (tzw. "build") i na jakie poziomy chcemy je mieć wbite. Nie wszystko złoto co się świeci, tak samo skill - który świetnie wygląda w statystykach i na animacjach poglądowych - może się okazać dla nas całkowicie nie przydatny w czasie dalszej rozgrywki. A SP szkoda tracić...

przygotowane przez Vinya