FANDOM

Wróć

Adventure Coins

Kiedy wciśniesz klawisz H otwiera się twoja Księga Przygód. Zawarte są w niej wszystkie instnacje i kontynenty, które odwiedzisz podczas wędrówki przez świat C9.

Aaa1

Zakładka General pokazuje nam ogólne podsumowanie naszej wędrówki. Mamy wykazane procentowo ile ukończyliśmy achievementów na danym kontynencie.

Adventur Coiny są powiązane właśnie z naszą Księgą Przygód. Za ukończenie każdego achievementa otrzymujesz punkty. Liczba punktów jest umieszczona z prawej strony. Można zdobyć 60, 50, 30, 25, 20, 15, 10, 5 punktów. Jeżeli przejrzycie sobie różne zakładki zobaczycie, które achievementy są jak punktowane.

Zadania punkty

Za każde uzbierane 100 punktów otrzymujesz 1 sztukę Adventure Coin. Na górze okna jest łączna liczba punktów jaką obecnie posiadasz. Jak widać brakuje mi jeszcze 5 punktów do przebicia 100 aby otrzymać jedną sztukę Adventure Coin.

W celach poglądowych odbyłam wycieczkę aby uzupełnić te punkty. W trakcie instancji dostałam informację o ukończeniu dwóch achievementów. Pojawia się nam wtedy taki komunikat:

Wycieczka1

Wycieczka2

Pierwszy polegał na zabiciu 200 Imp Bruisers (20 punktów), drugi na zebraniu 100 Legend. Legendy otrzymujemy za wykonanie wytycznych achivementa.

Wycieczka3

Czasami Legendy są premiowane i dają nam Titlesa (Tytuł), który możemy dodać do swojej postaci. Tytuły mogą posiadać bonusy do statystyk lub nie. Powyżej widać, iż za osiągniętą Legendę otrzymałam Titlesa "Imp Bruiser", który po założeniu doda mi bonusy do statystyk.

Jak używać legend patrz tutaj

Aby nie biegać po całym oknie w poszukiwaniu co i gdzie trzeba ukończyć wystarczy wejść do portalu przenoszącego nas na instancje. Po prawej stronie mamy ich spis wraz z lupkami.

Lupa1

Kliknięcie na lupę otworzy nam Księgę Przygód, która dzięki temu wyszczególni nam achievementy do ukończenia na konkretnej instancji.

W tym przypadku na Pixie Gold Mine:

Gold mine

Natomiast kliknięcie lupki - patrz poniżej - daje nam możliwość podejrzenia co dostaniemy po uzyskaniu Legendy. Czy będzie to Tytuł z bonusem czy nie. Dlatego więc jeśli będzie wam zależało na jakimś fajnie zbonusowanym Tytule możecie się wtedy skupić na wykonywaniu wytycznych w celu jego skończenia.

Lupa 2

Jeżeli uzbieramy określoną liczbę Adventure Coins możemy je wymienić na broń Unique dostępną od levelu 42. Broń jest czasowa tylko na 7 dni. Wymiany dokonujemy  w każdym mieście u NPC który jest właścicielem Magazynu.

Wybieramy opcję Exchange Adventure Reward wybieramy swoją klasę postaci i opcję Exchange for Uniques. Otworzy się nam okienko z dostępną do wymiany bronią. Podany będzie jej level, ilość Coinów i inne informacje.

Druga opcja Exchange for Skill Book również jest za Adventure Coiny - opisane zostało to tutaj dość obszernie.

...opracowanie by Mithy...